Share
Go down
Lilija
Viesis

Swedbank

on Ceturtdiena Aprīlis 28, 2016 3:44 pm
Strādāju SWED - filiālē par klientu apkalpošanas speciālisti. Vadītājas attieksme bija - darbinieks nedrīkst sēdēt darba vietā, neapkalpojot klientu, ja ir klienti, kas stāv rindā. Tajā pašā laikā sadota kaudze ar uzdevumiem, ar kuriem jātiek galā vēl bez klientu apkalpošanas. Turpretī aizejot uz citām filiālēm gandrīz vienmēr sēžot rindā redzēju, ka darbinieki mierīgi dara savu darbu un necenšas pēc iespējas ātrāk izsaukt klientu un vadītāja viņus par to nelamā. Reiz tikko no manis aizgājis klients, es vēl pabeidzu kaut ko rakstīt datorā, vai aizpildīt kādu papīru, vēl neesmu izsaukusi nākamo klientu, pēkšņi vadītāja nejauši gājusi garām un redz, ka sēžu bez klienta - pieskrien klāt un sāk lamāt, ka jāsauc klienti. Nu jāsaka tā - nāc pati pasēdi un mēģini tikt ar šo darbu galā!!! Oficiāli darbs skaitījās līdz 17:30, bet bieži bija klienti, kas ienāca filiālē 17:03, kad slēdza ciet, un viņus bija jāapkalpo, lai arī viņam vajag 100 lietas - juridiskos kontus vērt vaļā un vēl visādas laikietilpīgas lietas. Klients bija jāapkalpo, pēc tam vēl nauda jāskaita, dokumenti jāsakārto un tas vienalga, ka pulkstenis jau ir 18:00 vai vairāk. Kāpēc man bez jebkādas motivācijas jādāvā darba devējam pusstundu mana brīvā laika katru otro dienu? Vēl manī ļoti lielu neapmierinātību izraisīja obligātās ceturtdienas sapulces - pēc darba - t.i. brīvajā laikā obligāti bija jāpaliek, jāgaida, kamēr visi darbinieki beidz darbu un tad jāklausās, cik mēs slikti, cik lēni pildam plānus utt. Nostrādāju gadu, gribēju tikt citā amatā kādā no nodaļām, bet mani nepaņēma. Pēc tam dzirdēju, ka no filiālēm nelaiž prom vismaz 2 gadus. Atstrādā savu laiciņu un tad tikai vari tikt augstāk.
Atpakaļ uz augšu
Permissions in this forum:
Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā