Share
Go down
nordzimm
Viesis

Nordea

on Piektdiena Aprīlis 08, 2016 1:16 pm
Nordea nostrādāju 4 gadus, biju klientu apkalpošanas speciālists! Pirmā pusgada laikā viss bija ļoti labi un biju sajūsmā par savu darbu! Bet tad sākās nepatīkamas situācijas ar kolēģi un tā kā kolēģei izdevās labāk iekarot tiešā vadītāja labvēlību, tad sāku izteikti just nepārāk pozitīvu un motivējoši attieksmi no tiešā vadītāja! Pēdējo divu gadu laikā ļoti tika uzsvērta pārdošana, galvenais un gandrīz vienīgais pienākums. Ar pārdošanas rezultātu sasniegšanu neveicās pārāk spīdoši un diemžēl jāsaka, ka nevienam neinteresēja, ka esmu lojāls darbinieks un savus tiešos pienākumus pildu ar lielāko atdevi un atbildību, ka man rūp bankas vārda labā slava! Bet apmācības, ko banka piedāvā saviem darbiniekiem, ir ļoti labas!
hohoho
Viesis

Re: Nordea

on Piektdiena Aprīlis 08, 2016 1:19 pm
Nesaprotu kā klientu apkalpošanas darbinieks var kādu plānu pildīt?! Iet ielās aģitēt, lai nes naudu uz banku? Latvijas iedzīvotājiem nauda kokā neaug. Kā klientam ieejot bankā kadu rēķinu nomaksāt, man šausmīgi krīt uz nerviem ja darbinieks sāk izmisīgi agresīvi piedāvāt pensiju fondus, apdrošināšanu utml. Diemžēl profesionālu, taktisku pieeju neesmu sastapusi nevienā bankā. Tagad tāpat rīkojas arī Drogās un Narvesenā, kur perkot kaut ko, kasiere obligāti piedāvā kādu nevajadzīgu krāmu.
Atpakaļ uz augšu
Permissions in this forum:
Jūs varat atbildēt tematos šajā forumā